Vračilo izdelkov – odstop od pogodbe

Trudimo se, da vam zagotavljamo le najboljše izdelke, ampak se zavedamo, da včasih pride do situacije, ko morate izdelek zamenjati, vrniti ali pa uveljaviti reklamacijo. Ker je za nas na prvem mestu zadovoljstvo naših kupcev, smo vam v sodelovanju z GLS Slovenija pripravili zelo enostaven postopek vračil, ki je za vas popolnoma brezplačen. Želimo vas vzpodbuditi, da si privoščite več, saj vam omogočamo, da izdelke, ki vam ne ustrezajo, brezplačno vrnete v 14-ih dneh od dneva  prevzema.*

Brezplačno vračilo lahko opravite le v nekaj korakih:

  1. Kliknete na link: https://www.posljipaket.si/sl/paket/poslji/vracilo/interdiskont
  2. Izberite možnost: Začni vračilo
  3. Vnesite svoje podatke, skupaj s številko računa/naročila in po pregledu podatkov potrdite vračilo.
  4. Nalepka za vračilo se kreira samodejno, izpišite jo.
  5. Nalepko pritrdite na paket in ga oddajte v najbližjem GLS Paketomatu oziroma GLS paketni trgovini: https://gls-group.eu/SI/sl/gls-iskanje-parcelshop.html?adr=

Lahko si ogledate tudi video navodila: https://www.youtube.com/watch?v=7qUd0_ZCxFI

*Potrošnik mora blago podjetju vrniti najkasneje v 30-ih dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe.
Če je potrošnik odstopil od pogodbe, je podjetje dolžno vrniti vsa opravljena plačila, in sicer najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, uporabljano mora biti v skladu z navodili in zapakirano v originalno embalažo.
Sklenjena pogodba (račun) je shranjena na sedežu podjetja Inter diskont d.o.o. in je dosegljiva na željo ali zahtevo kupca. V vsakem trenutku pa je zgodovina naročil dosegljiva v kupčevem profilu, ki si ga je ustvaril ob registraciji v trgovino (Moj račun).