Vračilo izdelkov – odstop od pogodbe

Po ZVPot (Zakon o varstvu potrošnikov) ima potrošnik pravico, da blago tudi v primeru nakupa na spletu vrne, trgovcu pa ob tem ni dolžan navesti razloga. Stroške vračila v takem primeru prevzame potrošnik sam.

Konkretno pri pogodbah na daljavo in s tem spletnih nakupih ima potrošnik 14 dni časa*, da trgovca obvesti, da odstopa od pogodbe. Za začetek odstopnega roka se šteje dan, ko potrošnik pridobi blago, pri spletnih nakupih storitev pa dan sklenitve pogodbe.

V primeru, da želite iz katerega koli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (strošek poštnine, ki vam jo zaračuna izbrani dostavljavec paketov). Prejeto kupnino vam vrnemo z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili pri nakupu, razen če izrecno zahtevate drugače. Pravico do vračila kupnine imate, ko naša družba prevzame in pregleda blago oziroma ko predložite dokazilo, da ste nam izdelek poslali. Ko vračate blago, priložite račun zanj.

Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, uporabljano mora biti v skladu z navodili in zapakirano v originalno embalažo.
Sklenjena pogodba (račun) je shranjena na sedežu podjetja Inter diskont d.o.o. in je dosegljiva na željo ali zahtevo kupca. V vsakem trenutku pa je zgodovina naročil dosegljiva v kupčevem profilu, ki si ga je ustvaril ob registraciji v trgovino (Moj račun).

*Potrošnik mora blago podjetju vrniti najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe.