Servis in garancija

Če se stroj pokvari v garancijskem roku, kliknite na link https://www.posljipaket.si/sl/paket/poslji/vracilo/interdiskont.

Brezplačno vračilo lahko opravite v le nekaj korakih:

  1. Kliknete na link: https://www.posljipaket.si/sl/paket/poslji/vracilo/interdiskont
  2. Izberite možnost: Začni vračilo
  3. Vnesite svoje podatke, skupaj s številko računa/naročila in po pregledu podatkov potrdite vračilo.
  4. Nalepka za vračilo se kreira samodejno, izpišite jo.
  5. Nalepko pritrdite na paket in ga oddajte v najbližjem GLS Paketomatu oziroma GLS paketni trgovini: https://gls-group.eu/SI/sl/gls-iskanje-parcelshop.html?adr=

GLS Slovenija trenutno razpolaga z več kot 200 GLS Paketomati po celotni Sloveniji ter skoraj 600 Paketnimi trgovinami. Na razpolago imate veliko število lokacij, kjer lahko svoj paket vrnete (https://gls-group.eu/SI/sl/gls-iskanje-parcelshop.html?adr=)

Lahko si ogledate tudi video navodila: https://www.youtube.com/watch?v=7qUd0_ZCxFI

Ob predaji v servis izdelek ne sme biti v razstavljenem stanju! Priložite tudi opis okvare, garancijski list (če je izdelek v garanciji) in račun (lahko fotokopija).

 

Če je izdelek v garanciji, poštnino plača Inter diskont.

Informacije v zvezi s servisom

  • Inter diskont d. o. o., Partizanska 15, 2390 Ravne na Koroškem
  • Na telefonski številki 02 82 18 397 vsak dan od 7. do 18. ure, v soboto od 7. do 12. ure.
  • Telefonska številka servisa: 02 82 18 396 (ponedeljek – petek)
  • Elektronski naslov: reklamacije@interdiskont.si
  • Servise: servis@interdiskont.si

Garancija

Prosimo, da upoštevate tudi naslednjo garancijsko izjavo

Garancijska izjava
Izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo in navodila za varno delo. Inter diskont d.o.o. se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravil v garancijskem roku (45 dni).

Izdelek ni namenjen uporabi v industriji in obrti.

Proizvajalec nudi za imenovani izdelek 1 leto garancije od dneva nakupa ali drug zakonsko določen garancijski rok ob naslednjih pogojih:

  • pri reklamaciji morate predložiti veljaven garancijski list in račun o nakupu izdelka (ali kopijo obeh);
  • v garancijski dobi sme servis opravljati le Inter diskont d.o.o.;
  • izdelek ne sme biti mehansko poškodovan;
  • izdelek mora biti v originalni embalaži in v nespremenjeni količini;
  • izdelek mora biti uporabljan skladno z navodili;
  • kupec mora sporočiti vidne napake na stroju v roku 8 dni od nakupa