Reklamacije

Če se stroj pokvari v garancijskem roku, kliknite na link https://www.posljipaket.si/sl/paket/poslji/vracilo/interdiskont in sledite navodilom.

Brezplačno vračilo lahko opravite le v nekaj korakih:

  1. Kliknete na link:Pošlji paket | GLS Pošljipaket (posljipaket.si)
  2. Izberite možnost: Začni vračilo
  3. Vnesite svoje podatke, skupaj s številko računa/naročila in po pregledu podatkov potrdite vračilo.
  4. Nalepka za vračilo se kreira samodejno, izpišite jo.
  5. Nalepko pritrdite na paket in ga oddajte v najbližjem GLS Paketomatu oziroma GLS paketni trgovini: https://gls-group.eu/SI/sl/gls-iskanje-parcelshop.html?adr=

Lahko si ogledate tudi video navodila: https://www.youtube.com/watch?v=7qUd0_ZCxFI

GLS Slovenija trenutno razpolaga z več kot 200 GLS Paketomati po celotni Sloveniji ter skoraj 600 Paketnimi trgovinami. Na razpolago imate veliko število lokacij, kjer lahko svoj paket vrnete (https://gls-group.eu/SI/sl/gls-iskanje-parcelshop.html?adr=)

Ob predaji v servis izdelek ne sme biti v razstavljenem stanju! Priložite tudi opis okvare.

Obvezno priložite račun (lahko je fotokopija).

Če je izdelek v garanciji, poštnino in stroške popravila krije Inter diskont.

Stroj lahko vrnete osebno v eno izmed naših poslovalnic ali po pošti*na naslov:

Inter diskont d. o. o.

Partizanska 15

2390 Ravne na Koroškem

* Pogoji brezplačnega vračila veljajo samo v primeru, če izberete GLS. Če blago pošljete preko drugega dostavljavca paketov, so stroški vedno na strani kupca. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Prosimo, da pri reklamacijah upoštevate tudi naslednjo garancijsko izjavo:

GARANCIJSKA IZJAVA
Izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo in navodila za varno delo. Inter diskont d.o.o. se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravil v garancijskem roku (45 dni).

Izdelek ni namenjen uporabi v industriji in obrti.

Garant nudi za imenovani izdelek 1 leto garancije od dneva nakupa ali drug zakonsko določen garancijski rok ob naslednjih pogojih:

  • pri reklamaciji morate predložiti veljaven račun o nakupu izdelka (ali njegovo kopijo). Račun velja kot garancija za izdelke z garancijskim listom;
  • v garancijski dobi sme servis opravljati le Inter diskont d.o.o. kot garant;
  • izdelek ne sme biti mehansko poškodovan;
  • izdelek mora biti ob predaji v servis očiščen, v originalni embalaži, z originalno nepoškodovano nalepko in v nespremenjeni količini;
  • izdelek mora biti uporabljan skladno z navodili;
  • kupec mora sporočiti vidne napake na stroju v roku 8 dni od nakupa;
  • iz garancije so izvzeti akumulatorji in potrošni material, pav tako v garancijo ne sodita vzdrževanje in nega proizvoda;
  • garancija velja na območju Republike Slovenije.
Datum proizvodnje je zabeležen na nalepki stroja.

Dodatne informacije v zvezi z reklamacijami

Na telefonski številki: 02 82 18 397 vsak dan od 8. do 18. ure, v soboto od 8. do 12. ure.
Elektronski naslov za reklamacije: reklamacije@interdiskont.si.