INTERDISKONT

Ob vsakem nakupu v naši spletni trgovini vam priznamo 5% popusta.

Pri nakupu nad 100€ - brez poštnine!

Spletna cena je cena z že upoštevanim popustom.

Reklamacije

Če se stroj pokvari v garancijskem roku, pokličite brezplačno telefonsko številko 080 14 00 (paketna služba Pošte Slovenije).

Ob predaji v servis izdelek ne sme biti v razstavljenem stanju! Priložite tudi opis okvare.

Obvezno priložite garancijski list in račun (oboje je lahko fotokopija). Pošta Slovenije bo prevzela vaš paket na dogovorjenem naslovu in ga po opravljenem servisu dostavila nazaj.

Če je izdelek v garanciji, poštnino in stroške popravila krije Inter diskont.

Prosimo, da o plačilu poštnine s strani našega podjetja obvestite prevzemnika paketa - Pošta Slovenije.


Stroj lahko vrnete osebno ali po pošti na naslov:

  • Inter diskont d. o. o.
  • Partizanska 15
  • 2390 Ravne na Koroškem


Prosimo, da pri reklamacijah upoštevate tudi naslednjo garancijsko izjavo:

GARANCIJSKA IZJAVA
Izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo in navodila za varno delo. Inter diskont d.o.o. se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravil v garancijskem roku (45 dni).

Izdelek ni namenjen uporabi v industriji in obrti.
 
Proizvajalec nudi za imenovani izdelek 1 leto garancije od dneva nakupa ali drug zakonsko določen garancijski rok ob naslednjih pogojih:

  • pri reklamaciji morate predložiti veljaven garancijski list in račun o nakupu izdelka (ali kopijo obeh);
  • v garancijski dobi sme servis opravljati le Inter diskont d.o.o.;
  • izdelek ne sme biti mehansko poškodovan;
  • izdelek mora biti v originalni embalaži in v nespremenjeni količini;
  • izdelek mora biti uporabljan skladno z navodili;
  • kupec mora sporočiti vidne napake na stroju v roku 8 dni od nakupa.

Vračilo blaga

V primeru, da s kupljenim artiklom iz kakršnega koli razloga niste zadovoljni, nam ga lahko vrnete v 14 dneh od datuma prevzema.

Kupec ob vračilu blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. 
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu. Če potrošnik pravice do odstopa po 43.členu nima, mora biti to izrecno navedeno. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 
Če je potrošnik odstopil od pogodbe, je podjetje dolžno vrniti vsa opravljena plačila, in sicer najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, uporabljano mora biti v skladu z navodili in zapakirano v originalno embalažo.
Priložite tudi kopijo računa. 

Sklenjena pogodba (račun) je shranjena na sedežu podjetja Inter diskont d.o.o. in je dosegljiva na željo ali zahtevo kupca. V vsakem trenutku pa je zgodovina naročil dosegljiva v kupčevem profilu, ki si ga je ustvaril ob registraciji v trgovino (Moj račun).

Stroj lahko vrnete osebno ali po pošti na naslov: 

  • Inter diskont d. o. o.
  • Partizanska 15
  • 2390 Ravne na Koroškem

Dodatne informacije v zvezi z reklamacijami

Na telefonski številki 02 82 18 391 vsak dan od 7. do 19. ure, v soboto od 7. do 13. ure.

Elektronski naslov za reklamacije: reklamacije@interdiskont.si.

Telefonska številka serviserja: 02 82 18 396.
Na terenu ta teden
Nova Gorica
Idrija - novo!
KARTICA UGODNOSTI

S kartico ugodnosti kupujte ceneje!

Copyright © 2008-2016 Inter diskont d.o.o.. Vse pravice pridržane.